Time Travel Heroes Review

Time Travel Heroes e noul hibrid rpg/strategy al firmei chineze Huayu Game. Jocul se vrea a fi mai mult casual si in special orientat spre single player chiar daca este online. Au reusit developerii sa creeze ceva nou, interesant, sau e doar un joc de umplutura?

Time Travel Heroes Review

Genul acesta de single player intr-un mmo pare a fi la moda in China unde au aparut mult jocuri browser in care interactiunea cu alti jucatori este foarte limitata. Asta inseamna ca nu trebuie sa iti faci griji in privinta pvp-ului sau a agresivitatii altora ci doar sa joci singur. Din pacate orice optiune de a juca cu prietenii lipseste cu desavarsire. Exista un sistem de ghilduri dar rolul sau se limiteaza la chatt si la embleme.

Time Travel Heroes Review

Hibridul intre rpg si strategy nu e deloc nou, strategy fiind un cuvant mare considerand gameplay-ul. Story line-ul e perfect liniar, trebuie sa te bati cu o serie de monstrii/indivizi pentru a ajunge la un boss. Poti recruta diverse personaje care sunt destul de op, accentuand caracterul casual-noobfriendy al jocului. Questurile laterala, optionale sunt aproape inexistente asa ca singurul lucru de facut e sa urmezi linia povestii pana termini jocul. Poti sa iti upgradezi echipamentul personajelor, sa le atribui punctele de experienta si, mostenit de la sistemul strategy, sa upgradezi cladirile.

Problema e ca toate upgradeurile respective dureaza prea mult. In plus ai si limita la cate cladiri poti upgrada intr-o anumita perioada de timp. Poate e de inteles pentru cladiri, dar ce au avut ei cu imbunatatirile de la echipament? Ca sa iti upgradezi intregul party poate dura o vesnicie iar timpul pierdut pur si simplu nu isi gaseste justificarea in mecanica jocului. Cu siguranta multi jucatori vor abandona tocmai datorita acestor timpi de asteptare.

Time Travel Heroes Review

Povestea este destul de interesanta. Qin Shi Huang a reusit sa aduca eroii din RoTK (si pe tine, accidental) in timpul sau. Eroul tau ajunge sa se lupte cu eroii si mai tarziu sa ii recruteze pentru ca impreuna sa il infrunte pe Qin Shi Huang. Problema e ca, pe langa numele prea chinezesti ale personajelor, traducerea e …. sa ii spunem modesta. Chiar daca cuvintele sunt in engleza de multe ori iti trebuie un efort suplimentar sa intelegi ce vroia personajul respectiv sa spuna de fapt.

Sistemul de batalii e pur si simplu uluitor. Din pacate nu in sensul bun al cuvantului. E drept, membrii party-ului tau sunt crescuti in sistemul rpg, deci tu le alegi stats, arme si alte potiuni insa aici se opreste interventia ta. Lupta se desfasoara automat. Da, nu glumesc, bataliile sunt pe sistem auto. In 2012, sistem auto-battle la un joc online. Uluitor.

Time Travel Heroes Review

Per total as vrea sa spun ca jocul este cel putin decent insa nu ma lasa constiinta. Time Travel Heroes seamana mai degraba cu un film chinezesc tradus prost la care mai trebuie si sa stai sa astepti sa treaca si pauzele de publicitate si care se mai blocheaza din cand in cand si dai click sa treaca mai departe.