Gas Guzzlers Extreme Recenzie

Gas Guzzlers Extreme – Am rezervorul plin, jumatate de pachet de tigari, afara e intuneric bezna si eu port ochelari de soare.

Intotdeauna am fost un mare iubitor al jocurilor cu masini de tipul “arcade”, deci e normal sa imi placa si toate subcategoriile din acest gen cum ar fi si luptele cu masini. Jocurile mele favorite de-a lungul anilor au inclus titluri precum : Carmageddon, NFS , FlatOut, GRID, CrashDay, Wreckfest si multe alte titluri cunoscute. Deci, iti poti da seama ca am fost destul de entuziasmat cand am vazut primul trailer din Gas Guzzlers Extreme, un joc care parea a fi facut exact dupa gustul meu.

Lansat pentru Xbox one, PS4 si Pc , de cei de la Iceberg Interactive, acest joc este clar inspirat de titlurile mentionate mai sus. Daca tanjesti dupa un joc in totalitate nou si original, nu il vei gasi aici, dar asta nu este un lucru neaparat rau, cel putin nu in cazul asta. La fel ca multele titluri post-apocaliptice, Gas Guzzlers Extreme, pare sa fie inspirat in mare parte dupa Mad Max mai exact dupa ultimul film din 2015.

Gas Guzzlers Extreme Recenzie - Gaming Series DeLorean

Gas Guzzlers Extreme iti ofera posibilitatea de a juca: modul cariera, care este extrem de reusit, “single race” pentru a te putea obisnui cu controalele si un mod arcade de moda veche. Toate aceste lucuri aduc o complexitate jocului in modul “single player”. Exista, de asemenea, si posibilitatea sa joci cu inca 4 jucatori, dar asta o poti face doar in modul “multiplayer offline”. O caracteristica interesanta pe care o puteti gasi in Gas Guzzlers Extreme este faptul ca poti juca fie impotriva prietenilor tai fie poti sa faci echipa cu acestea, lucru pe care rar il intalnesti in alte jocuri de acest gen.

Dar, si pregateste-te pentru ceea ce o sa urmezez, Gas Guzzlers Extreme nu are un mod multiplayer online. Da !!! , din pacate, ai citit bine. Din punctul meu de vedere este un mare minus ca nu dispune de aceasta optiune mai ales ca are un foarte mare potential. Totusi sa lasam acest minus la o parte si sa ne axam pe partile bune, deoarece Gas Guzzlers Extreme are o multime.

Gas Guzzlers Extreme Recenzie - Gaming Series Snow Map

Hai sa investigam modul cariera din Gas Guzzlers Extreme deoarece aici se petrece ceea mai mare parte din actiune. Modul incepe direct cu o cursa care iti permite sa te obisnuiesti cu controalele si iti arata cat de distractiv poate fi jocul. Rezultatul acestei curse nu conteaza foarte mult deoarece ai o masina imprumutata cu ajutorul careia vei obtine propria ta masina. La inceput ai un numar limitat de bani cu care poti cumpara doar o masina veche si distrusa, cu care poti participi la curse pentru a aduna bani, cu care poti sa ii faci tot felul de upgrades. Atingerea obiectivelor in fiecare cursa va debloca mai multe masini, piese noi, modele personalizate si iti vor aduce si sponsori.

In Gas Guzzlers Extreme vei gasi un numar foarte mare de masini care ti se vor parea foarte cunoscute, chiar daca nu sunt folosite numele lor adevarate iti va fi foarte clar ce modele de masini sunt. Un alt lucru pe care il vei observa la aceste masini este faptul ca ceea mai mare parte din ele sunt bazate pe masini din filme si televiziun foarte cunoscute. Sunt masini bazate pe K.I.T.T din Knight Rider, General Lee din Dukes of Hazard, dubita cu trei roti din Only Fools And Horses, Renault din Pink Panther si chiar DeLorean din Back To The Future.

Gas Guzzlers Extreme Recenzie - Gaming Series Garage

In ceea ce priveste cursele acestea sunt impartite in trei categorii principale: Knockout, Battle si Power Race – si toate sunt foarte simplu definite. In Knockout trebuie sa elimini toti ceilalti concurenti si sa ramai ultimul, in Power Race trebuie sa completezi un X numar de curse dar in final sa termini primul si cel mai distractiv dupa parerea mea, Battle, in care trebuie sa termini un circuit dar poti folosi si arme! Pentru a putea avansa trebuie sa faci toate aceste curse in modul cariera.

In cadrul categoriilor principale ai si sub categorii cum ar fi : lupte in echipa, meciuri pana la moarte in arena si capturarea steagului. Cu cat avansezi in joc intalnesti si tot felul de zombie care fac lucrurile mult mai distractive si sa recunoastem Cui nu ii plac zombie? Toate aceste multiple moduri de a juca fac lipsa modului “online multiplayer” sa se simnta si mai tare.

Gas Guzzlers Extreme Recenzie - Gaming Series Zombie

Dar hai sa vorbin de luptele din Gas Guzzlers Extreme pentru ca acest lucru poate fi ceea ce poate distruge un joc sau sa il faca suprem. In Gas Guzzlers Extreme piata de arme 🙂 include de la mitraliere pana la bombe nucleare. Armele noi pot fi cumparate din garaj iar munitia extra o poti colecta dea lungul fiecarei curse. Masina este echipata cu un sistem “Nitro Booster” care de asemenea poate fi upgradad si incarcat in acelasi fel. Folosirea armelor este destul de simpla, ai un buton pentru a trage si altul pentru a schimba armele intre ele, mai simplu de atat nu cred ca se poate.

Tintele pentru a lovi un oponent sunt destul de usor de nimerit, lucru care sa dovedit a fi foarte generos mai ales pentru un joc atat de rapid. Totodata poti sa izbesti oponentii pentru ai distruge, in cazul in care ramai fara munitie, dar pentru a avea rezultate trebuie sa ai upgrade-uri la armuri. Alte power-ups pe care le ai la dispozitie includ : scut, invizibilitate, double damage si saci cu bani pe care ii poti colecta doar daca gasesti scurtaturile secrete.

Grafic Gas Guzzlers Extreme este destul de reusit, si nu am observat erori sau deformari de imagine. De asemenea are o gama larga de locatii de la deserturi aride pana la deserturi arctice, lucru care ofera o schimbare frumoasa de peisaj si nu face jocul sa para repetitiv. Coloana sonora este plina de melodii rock violente care iti bubuie in difuzoare, iar soferul tau are destul de multe si diferite replici si comentarii aplicabile oricarei situatii in care se afla. Insa multe dintre ele , ca si masinile, au fost furate din filme populare. Aici intervine limita de varsta , pe langa violenta extrema Gas Guzzlers Extreme are si un limbaj foarte vulgar. Clar nu este un joc pentru copii.

Comenzile in Gas Guzzlers Extreme sunt foarte intuitive si usor de utilizat si ai o gramada de lucruri pe care le poti explora. In afara lipsei modului “online multiplayer” singura problema pe care am gasito este ca jocul poate deveni un pic cam repetitiv , dar este atat de distractiv incat nu cred ca iti va pasa. In starea actuala Gas Guzzlers Extreme este un joc pe care trebuie sa il incerci, iar daca developerii se vor hotara sa adauge si modul “online multiplayer” acest joc va depasi multe alte jocuri care sunt deja pe piata.

CPU – Intel Core i3 3220 @ 3.30GHz
Video Card – NVIDIA GeForce GTX 550 Ti – 2GB
RAM – 8 GB