Game of Thrones Episode One – Iron From Ice Review

Cand joci Game of Thrones , castigi sau mori. In timp ce probabil stiti calea pe care vreti sa o alegeti, sa ajungeti acolo poate fi foarte complicat, lucru pe care si sangerosul show de televiziune Game of Thrones il face destul de clar. Vazand cum totul se destrama este destul de stresant – dar ce faci cand esti pus in fata unor decizii care pot distruge tot ce ai mai drag pe lume? Asta este o noua forma de anxietate pentru Song of Ice and Fire, si aceasta temere o vei obtine jucand Telltale’s Game of Thrones Episode 1: Iron from Ice. Povestea este uneori enervanta, si veti omite unele lucruri daca nu ati urmarit serialul. Dar totusi, este un debut interesant, ce iti va arata a noua abordare a povestii din Game of Thrones.

Ca o completare a serialului Game of Thrones, jocul celor de la Telltales, urmareste povestea casei Forrester care incearca sa se apere in fata inamicilor dupa caderea casei Winterfell. In cazul in care sunteti putin confunzi va sfatuiesc sa urmariti serialul inainte de a juca. Fara unele cunostinte a istoricului din Game of Thrones, este un pic mai greu sa va faceti o idee asupra povestii pe care o veti regasi in Iron from Ice.

In timp ce ideea de baza (Forresters sunt in pericol si toata lumea vrea sa le fure avutiile) este acoperita destul de bine si rolurile principale sunt destul de bine conturate, a nu sti evenimentele importante din serial poate duce la pierderea contextului. De exmplu, Iron from Ice incepe in mijlocul unor evenimente foarte importante din punct de vedere cronologic, care implica moartea multor personaje principale. Daca ai cunostinte despre acest eveniment, si cum sa ajuns aici, nu ai nevoie de alte cunostinte ca povestea sa aiba sens. Daca nu, va trebui sa folositi tutorialele din joc pentru a afla cum sa ajuns aici, insa uneori nici acestea nu sunt suficiente.

Game of Thrones Episode One – Iron From Ice Review A

Aceasta aderare la evenimentele din serial aduce un omagiu materialului original, lucru care imbunatateste jocul. De exemplu, personajele favorite din serial isi fac si aici aparatia regulat (Tyrion Lannister, care are un rol important in intriga acestui joc, si Margaery), iar povestea este bazata pe bataliile politice si captivante care au fost deja puse in miscare. Intr-un efort de a imita serialul care foloseste mai multe perspective de a prezenta povestea, acest sezon se concentreaza asupra a cinci personaje din Casa Forrester, si ne arata cum deciziile lor afecteaza viitorul inca nescris al Casei.

Acest lucru functioneaza foarte bine in Iron from Ice, deoarece avand acces la trei membri ai familiei(al treilea fiu Ethan, fiica cea mai mare Mira si scutierul Gared Tuttle) mareste gama larga de influente care sunt in joc. Prin Ethan, se poate vedea starea domeniilor Casei Forrester, amenintarile iminente la adresa familiei si a bogatiilor, in timp ce perspectiva Mirei ne arata jocurile politice care au loc in capitala. Acest lucru iti ofera o imagine completa asupra lucrurilor care se intampla , astfel nu vei fi luat prin surprindere de un eveniment daca nu ai fost atent. In timp ce povestea este uneori enervanta – o scena cu Gared dureaza aproximativ 3 minute inainte sa treci la un alt caracter – scenele tind sa dureze exact cat este nevoie, lasandu-va cu un sentiment de intelegere si anticipare, – pentru evenimentele ce vor urma -, cand treceti la un alt membru al familiei.

In timp ce Iron from Ice foloseste eficient structura narativa a serialului in avantajul sau, adauga si unele sentimente de familiaritate cu un deznodamant unic. Fanii serialului tv sunt obisnuiti sa fie ingrijorati de deciziile pe care personajele lor favorite le fac, vezi cum acele personaje iau unele decizii gresite, si iti este frica de rezultatul pe care acestea le pot avea. Dar in Iron from Ice, cand iti este data tie aceasta putere de alegere, vei realiza ca nu este intotdeauna usor sa o iei pe cea corecta.

O alegere de obicei o blocheaza pe alta, sau va trebui sa iei mai multe decizii importante si repede, si nu poti sa gandesti indeajuns de departe ca sa iti dai seama daca ai facut o alegere corecta sau nu. Acest lucru este infricosator deoarece orice alegerea poate fi pe viata si pe moarte, si va trebui sa o faci intr-o fractiune de secunda de cele mai multe ori. Aceasta este, probabil, cea mai eficienta utilizare a modelului celor de la Telltale care se bazeaza pe decizii, astfel incat lucrurile sa nu devina plictisitoare. Chiar si cand doua caractere doar stateau de vorba, speram ca nu am luat decizia gresita si am pus toata familia in pericol :p .

Pe la mijlocul jocului, un personaj cu o pozitie sociala importanta o intreaba pe Mira Forrester daca ii este loiala binefacatorului ei, care este in aceasi incapere, sau daca este loiala regelui. E o intrebare serioasa care va avea consecinte asupra familiei Forrester, indiferent de varianta pe care o alegi. Spre deosebire de alte intrebari din timpul jocului aici nu esti presat de acele cateva secunde in care trebuie sa raspunzi la intrebare , si am stat minute intregi holbandu-ma la monitor :p, ingrozit de alegerea pe care trebuie sa o fac, dar acesta este farmecul acestui joc. Acest episod pregateste terenul pentru toate episoadele care vor urma, chiar si scenele cele mai nesemnificative te vor tine ca pe ace. Oh, si scena cu Mira? Inca nu stiu daca am facut o alegere buna.

Game of Thrones Episode One – Iron from Ice are destule optiuni interesante, si mai mult decat suficienta tensiune pentru a ma acapara, fiind un entuziast al serialului Game Of Thrones.

Game of Thrones Episode One – Iron From Ice – Cerinte de Sistem

Cerinte de Sistem Minime :