Anomaly Korea Review

Numele jocului se potriveste de minune cu ceea ce contine, oferind o abordare inedita familiarului gen tower-defence punandu-ne pe noi in ofensiva. Este drep, nu e prima data cand compania 11 Bit Studios incearca sa aduca ceva revolutionar pe piata. La lansarea de anul trecut a Anomaly : Warzone Earth am vazut aceasi idee: apara Pamantul de fortele extraterestre ce nu au avut alteceva de facut decat sa alinieze turnuri puternice de aparare de-a lungul strazilor. Telul caravanei tale de vehicule blindate e sa scape cu viata sau sa realizeze diferite obiective dinainte stabilite. De fapt singura diferenta notabila intre cele doua jocuri e locatia, in rest fiind destul de similare.

Totusi conceptul de tower-offence e inca destul de nou si de interesant. Vehiculele pot fi imbunatatite pe parcursul misiunilor, fiecare avand particularitatile sale, cu plusuri si minusuri. Inainte de a incepe misiunea apare harta, de unde poti cumpara vehicule si le pot stabili ruta pe care vor merge. Din fericire misiunile au obiective foarte variate, de la salvarea unui aliat pana la curse contra cronometru. Pe harti mai poti gasi din cand in cand diverse imbunatatiri si obiecte, cum ar fi un baraj de rachete pe care e indicat sa le folosesti la nivelele mai dificile.

Anomaly Korea Review

Misiunile de la sfarsitul jocului devin cam plictisitoare. Din cand in cand jocul pare ca incearca sa compenseze usurinta si lungimea scurta a nivelelor cu unele foarte grele, total scoase din tipar. Cand se termina campania mai exista inca cateva quest-uri de completat, dar nu multe.

Chiar daca Anomaly Korea nu reinventeaza roata totusi cu siguranta e unul dintre cele mai originale jocuri pe care il poti gasi pe App Store.